Väskan är packad

 
Idag har vi fått nöjet att umgås med den här glaskiten.
 
 
Jag tror minsan den här tösen växte och blev flera månader äldre i samma veva som hon började krypa och dra upp sig mot saker. Man glömmer snabbt att hon faktiskt bara är veckan över sju månader. 
 
Imorgon då rullar min bil återigen upp till Jokkmokk. Det känns lite vemodigt. Men det är sista rycket. En sista ansträngning sen är det över. Väskan är packad med virkning och skolarbete. Christopher försöker intala mig om att det kommer gå snabbt. Två veckor hade jag tänkt stanna innan jag åker hem en snabbis. Två veckor kan gå fruktansvärt snabbt. Men även oerhört långsamt!

Vi hörs från Jokkmokk nästa gång.
Har en hel del virkning som jag inte visat er ännu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annalill

Hade ju tänkt att vi skulle hitta på något tillsammans till helgen, men kanske får skjuta upp de tills du kommer hem igen. Hoppas att två veckor går fort :)

2013-01-07 @ 05:37:43
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen

Vilka söta bilder! Skönt med sista rycket, är hela utbildningen klar sen? 2 veckor går ju jättesnabbt

Svar: Tack :)
Den teoretiska delen av utbildningen är klar i mars. Sen är det bara praktik kvar, så det räknas inte ;) Två veckor brukar gå snabbt, men här uppe i Jokkmokk går även de kortaste tiderna långsamt. Är så händelselöst ibland så det känns som att man ska slå rot :P
Lisa Vernersson

2013-01-08 @ 19:21:48
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0