Det är helg nu

 
Efter en lång vecka tar vi äntligen helg här på Istidsgatan. Det är en välbehövd helg. En helg då vi får ta tillvara på varandra och vila ut. I helgen är vi nämligen helt ansvarsfria, barnlösa och har absolut ingenting planerat. 
Det var verkligen längesedan vi hade en så oplanerad helg. Det känns skönt att kunna sova ut, för sömn är något som saknats under veckan. Det känns helt underbart att jag inte behöver spendera alldeles för många timmar på bussen till Skellefteå imorgon. Jag behöver inte göra någonting. Jag tänker njuta och hoppas på helt okej väder. 
 
Det är nämligen Wheels i helgen. Jag har även lovat hundarna att vi ska ta oss ut till en plats som dom älskar. Ett ställe där Esther kan rusa i gräset, springa ut i vattnet och rulla sig i sanden. Rasmus är nöjd han får va ute. Allt som har att göra med vatten håller han sig gärna långt ifrån. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0