Imorgon är en stor dag

 
Godkväll mina läsare. I skrivande stund har jag bäddat ner mig i sängen. huvudet värker efter en dag i Skellefteå med mycket bilkörning och arbete. En sen middag, disk och nattning av fröken V. Det sisstnämnda var nog bland det trevligaste. Fröken snosar nöjt i sin säng.
 
 
 
Pappan tränar och själv tänkte jag unna mig en riktigt tidig kväll. Imorgon är nämligen en viktig dag. En dag jag måste vara utvilad och redo. Imorgon har jag nämligen en arbetsintervju för ett jobb på Vattenfall. Det är samma intervju som jag skulle haft förra veckan. Men eftersom jag lyckades dra på mig magsjuka så blev intervjun flyttad. Imorgon smäller det alltså. Än har inte nervositeten gjort sig påmind, men den kommer nog imorgon. Strax innan mötet skulle jag tro.
 
Hoppas ni haft en härlig tisdag. Jag njuter för fullt att onsdagen snart är här vilket innebär att halva veckan snart är gjord. Längtade till helgen redan igår.
 

Ta hand om er så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0