Kvavisträsk


Mina läsare, tre veckor har nu spenderats i Skellefteå. Igår gav kroppen upp. Tur jag har en underbar man i mitt liv som hjälper sin ynkliga flickvän då hon ligger i soffan och är helt övertygad om att magsjukan återvänt. Så var dock inte fallet. Mitt huvud blev bara nedslaget av migrän from hell! Med blixtar för ögonen och kräkkänslan i halsen bäddade jag ner mig i sängen. Jag som aldrig får migrän, men igår kväll var fruktansvärd.

Tyvärr måste jag skylla på den lilla damen som grät sig igenom hela natten. Jag vet inte, det kanske var tänder som spökade. Men hon fick nog ändå ihop fler sov timmar än mig. På något vis tog jag mig ändå upp ur sängen och iväg på min jobbintervju. Den kändes riktigt bra, men att få jobbet vågar jag knappt hoppas på. Men det var helt klart roligt att gå på en riktig intervju!

Idag är kroppen mer på min sida men den suktar efter morgondagens sovmorgon. Men först ska jag jobba lite i kvavisträsk.

Om vi inte hörs innan så hoppas jag ni alla får en bra midsommar.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0