Ny vecka nya möjligheter

 

Godmorgon Läsare!

 
 
Jag har glömt att berätta för er att den årliga hundutställningen i Vännäs har kommit och passerat för lite mer än en vecka sedan. Självklart var jag där. Inte för att ställa ut mina hundar. Jag har aldrig varit för hundutställningar. Mycket för att jag inte tycker man ska stödja skk i deras hundavel. Självklart finns det bra hundavel inom skk men en hel del som bör ses över! Men det var inte det jag tänkte berätta. Jag brukar nämligen spendera en kort tid vid afghan ringen för att se om någon släkting till mina afghaner dyker upp. Eller om någon välbekant hundförare visar upp sin hund. Den här helgen var det ytterst få afghaner som visades. Jag fick vila mina ögon på tre skönheter. En fick mig att minnas tillbaka på Fabian. Den var så lik honom i sättet. Den totala flamsigheten. Tungan hängandes utanför munnen i jakt på allt. Hela världen är en lekplatts. Den var fantastiskt fin en 8-9 månaders afghan i all sin prakt. 
 
 

Mitt saknade hjärta!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0