Det har varit tysst

 
Jag vet att jag har varit dålig att uppdatera er här inne. Det har inte varit så att det har varit mycket att göra. Mer så att jag inte riktigt vet vad jag ska göra med bloggen. Som vanligt går intresset att skriva i vågor. Men ikväll bjuder jag på några bilder från vår helg.
 
 
Vi hälsade på farmor och farfar i Tvärålund
 
 
I Tvärålund kan man klättra i trappen. Jag har svårt att förstå det roliga, men tydligen är det jätte spännande med trappor
 
 
Katten Pysen fick vara med på ett hörn
 
 
Afghanerna fick även rejsa runt på gården
 
 
Lilla v har sovit extremt mycket. Men då man är jätte förkyld får man sova hur mycket som hellst
 
 
Bonus kusinerna hälsade på och bjöd på efterrätt. Vi bjöd på stuvade macaroner och korv till middag
 
 
Lilla V måste verkligen lära sig att dela. Allt Sam hade skulle hon själv lägga beslag på
 
 
Men förutom att flänga runt halva världen har lilla fröken hunnit mysa massa med världens bästa pappa
 
 
Hon har även ivigd en klänning från garderoben
 
 
Vi på Istidsgatan har haft en helt lagom helg. 
 
 
Och lilla fröken gav minsan igen efter att vi torkat snor och petat kusar hela dagen. Stackarns pappa!
 
 

Ta hand om er!


 

Kommentarer
Postat av: Elinmaria

Guud så söt hon var i klänningen och de gula kläderna till!

Svar: Ellerhur, fast hon är nog söt i det mesta :)
Lisa Vernersson

2013-03-17 @ 21:34:03
URL: http://Kexe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0