Fånigt roligt


Inte trodde jag att jag kunde njuta så av att shoppa våtservetter, baby produkter och andra bra att ha produkter. Länge, länge kan jag stå vid hyllorna. Drömma mig bort och bara va. Som tur är har vi lilla V att skämma bort. Vilket innebär att jag har en grymt bra anledning till att stå bland alla produkter.

Annars mina vänner så har dagen bjudit på party. Födelsedagskalas nämligen. Vilhelminas bonus kusin fyllde hela åtta år idag. Det firades med tårta och paket. V hängde på och valde ut ett passande paket till Thea som blivit farligt stor. När man tittar på henne påminns man verkligen om hur snabbt tiden går. Från barnens hus hänge det även med en badankefamilj och några dregglisar. Imorgon kommer nämligen symaskinen gå varm. Dregglisar i mängder ska skapas. Därför köptes några hem av modellen jag gillar så jag har något att gå efter under syandet.

Förutom syandet så har jag onödigt många barnmatsrecept som ska gås igenom innan veckans matkok. Fånigt roligt!!

I det stora hela har vi på istidsgatan haft en härlig lördag. Med party och annat nödvändigt!

Nedan följer en blandad kompott på bilder från dagen.

Oj jag glömde nästan berätta om min nya kärlek. Min ena systers råttor. Så underbara. Esther var faschinerad, Rasmus livrädd och V mållös. Spännande djur! Men här hemma finns det inte plats för några råttor. Istället för en stor råttbur i hallen står det istället ett alldeles lagomt akvarium. Vad som ska fylla ut de fyra glasväggarna får vi se. Det är åtminstone ett fint akvarium:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0