Godmorgon läsare

 
Här i Jokkmokk startade morgonen tidigt. Mest för att jag känner mig stressad över att inte ha hundarna här. Normalt sett går jag upp två timmar innan skolan börjar. Då har jag en timme och hundarna en timme. Idag behöver jag inte ängna en timme åt hundarna men då blir jag istället stressad över hur jag ska hinna med mig själv. Det är nog en skada. Att vara hundägare är så mycket mer än att bara ha dem runt omkring sig. De ser till så jag tar mig upp ur sängen och gör något produktivt. Men idag är jag ensam, det är naket och väldigt annorlunda. Sist jag var ifrån afghanerna var nog två år sedan. Så ni kanske förstår att det är oerhört konstigt att vara utan mina jättenäsor!
 
Nä nu mina läsare ska jag inta en frukost för att sedan vandra till skolan och sitta och svettas, må illa och ha magont inför min redovisning.
 

Vi hörs senare!

 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Du har ju min karl til sällskap, så helt ensamen är du ju inte :) Fast det är klart, hundarna är alltid hundarna ;) Lycka till med allt idag!

2013-03-21 @ 09:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0