Gryta, barnkläder och xjobb

 
Dagens middag puttrar på spisen. En älggryta efter Christophers önskemål. Jag måste erkänna att jag är en fena på att tillaga älg i gryta. Annars så sover afghanerna, Roger och Ralf så då passar jag på att göra några små korrigeringar på xjobbet. Sen får de banne mig vara färdigt på riktigt. Ska skynda mig att bli klar så jag kan börja gå igenom några kartonger med barnkläder. Fröken V växer så det knakar och kläderna vi har framme är bara upp till sex-sju månader och några enstaka plagg i storlek 80. Nu ska jag ta tag i saken och ta fram lite mer användbara kläder för damen. Hittade en våroverall bara nu då jag gick igenom lådorna lite snabbt. Den kommer väl till användning nu då de mildare graderna smyger sig allt närmare. 
 
Nu mina vänner ska jag göra min ansträngning med skolarbetet.
Vi hörs senare, hoppas ni alla har en härlig tisdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0