I väntan på nästa lön

 
Som jag längtar mina vänner, längtan till nästa lön. Pengarna som finns kvar på kontot får bara gå till förnödenheten  för resten av månaden. Tur det snart är lön, eller ca två veckor kvar. Men om jag antar rätt så kommer denna tid rusa förbi. Månaden kommer skena och jag kommer knappt hinna stanna upp. Två intensiva veckor.
 
Idag har jag och Mimmi avnjutit en god lunch på Göteborg. Farligt gott och alldeles för lyxigt såhär på en tisdag. Men ibland, bara ibland får man unna sig.
 
 
Vi spenderade lite tid nere på stan. Det mina vänner var verkligen inte igår. Egentligen hade jag alldeles för lite pengar att röra mig med. Men i väntan på nästa lön har jag sett ut några plagg som jag förälskat mig lite extra i. hem ko jag åtminstone med en ny shorta. En shorta med röda ränder. Inte alls speciellt fin på galgen, men på. Helt gudomlig! idag bjuder jag bara på en totalt orättvis bild på mönstret. Ska ordna bättre till er senare.
 
 
självklart styrde mina steg mot Rutan och Apan. Rutan för att det är det absolut bästa som hänt Umeå och Apan för att det alltid är lika roligt att prova de där lite udda. Det där som är så fruktansvärt fint på andra men inte på mig.
 

Vid lön återvänder jag till Rutan i hopp om att detta finns kvar!

 
 
 
Jag är totalt förälskad i byxorna och knyttoppen gjorde det där lilla extra.
 
Annars så bjuder jag på några bilder från Apans provhytt. Klänningen nedan har jag svårt att sätta ord på. Gillar samtidigt som jag ogillar. Fin på andra kanske men på mig vet jag inte.
 
 
Det är inte omöjligt att man blir lite snurrig och förvirrad där inne. Men som sagt de är lite udda och eget och det gillar jag.
 
Förutom den nya shortan så kom jag även hem med en ny helkroppsspegel och en skohylla. Det behövdes och hallen blev lite trevligare. Jag har länge längtat efter en helkroppspegel med vit ram. Nu hänger(står mot väggen åtminstone) en i vår hall.
 
 

Vi får höras mina läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0