Mer kök

 
 
Jag förstår att ni börjar bli uttråkade. Men jag lovar att detta blir sista köksbilden på en tid. Nu är rätt lampskärm instalerad. Nu påbörjas dock bara projektet att virka en egen lampduk. För den som hänger där nu är bara till låns. Tycker inte det borde vara allt för klurigt. Deklarationen har även kommit för 2013, possitivt besked som väntat. Inte ens nära till lika chokerande som 2011 och 2012 men det duger. Så länge man inte behöver betala tillbaka ska man vara nöjd. Men lite klirr i kassan blir det åtminstone på min feta årsinkomst som tog sig ända upp till 33 000 kr. Ni kanske förstår at det är inte jag som drar in någon inkomst till den här familjen. Förhoppningsvis ska det bli ändring på det framöver.
 

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha lägg upp så mycket bilder du vill på köket, det är ju trots allt din blogg. Jag klagar då inte! Ser så fint ut så! :)

2013-03-27 @ 11:29:39
URL: http://ssandrao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0