Sjuka


Att hosta så mycket så det känns som att allt inom dig ska komma upp. Att knappt kunna ta ett andetag utan att det kittlar i halsen och du måste hosta för femtioelfte gången. Ungefär den känslan är på istidsgatan idag.
Det är bittert, mycket för att det är barnloppis i Umeå. Men jag ska nog undvika att ha kontakt med människor. Idag är jag en vandrande smitta. Förutom att jag har intagit ryggläge så sitter min blivande och snorar vid datorn. Det blir en icket ansträngande lördag. Vi ska frossa i chokladpudding och grädde, jag har nämligen hört att man blir frisk av det ;)

Lägenheten i Jokkmokk gick igenom besiktningen och från och med idag har jag inget extra boende. Så obeskrivligt skönt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad jobbigt!
Jag tycker man nästan aldrig får vara frisk under vinterhalvåret. En förkylning kommer, hinner knappt gå över så har en annan smugit sig inpå. Krya på er!

Kram på dig!

Svar: Verkligen, man byter bara av varandra. Tur det snart är sommar!
Ta hand om dig Sandra!
Lisa Vernersson

2013-03-24 @ 08:00:52
URL: http://ssandrao.blogg.se
Postat av: catdogs

Grattis till avklarat slutprov!
Trist med förkylning, men det hör på
något sätt våren till! Chokladpudding är
givet bästa medicinen ;-).
Krya på dig!

Svar: Tack, känns skönt att det är avklarat. Nytt mål är att ta sikte mot jobb då :)
Lisa Vernersson

2013-03-24 @ 15:45:06
URL: http://catdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0