Ni är trogna

 
Efter lite mer än tre veckors tystnad är ni fortfarande trogna. Jag är imponerad av er. Idag tittar jag bara in lite snabbt för att skriva raderna att jag lever. Tiden har rusat iväg och jag har haft tankarna på annat. Livet har varit mitt stora ämne. Allt rullar på, allt är bra. Fantastiskt bra för att vara precis. Här nere i söden vågar jag nog påstå att sommaren är på framfart, det är varmt och grönt. Fåglarna lever livet och naturlivet gör sig påmind var dag. Jag njuter av värmen, sommarens ingång och tanken om att bara om en kort, kort tid är praktiken över. Jag får resa hem, hem till min blivande och livet så som det ska vara. 
 
Det känns bra mina läsare. Hoppas ni också upplever en härlig vår. Att ni passar på att stanna upp och titta omkring er. Se allt det där som man tar för givet. De gröna träden, den sopade asfallten, fågelkvitter och varma vindar. Det är nu man ska njuta har jag lärt. 
 
Vi får se när vi hörs nästa gång. Det har nämligen varit skönt att lägga bloggen åt sidan. Att hålla ens tankar bland dem jag håller kär. 
 
För er som inte håller er uppdaterade via instagram så bjude jag på den sista tiden i bilder.
 
 

Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0