Sex år är bara början

 
Att känna att man hittat rätt. Tiden har tagit oss en bra bit på vägen. Tiden är verkligen något som har fått oss att växa. Växa tillsammans till de individer vi formats till idag. Tänk ändå, att jag träffade dig då du var 23 och jag 18. Idag är vi båda snart 30 vs 25. Tiden har inte alla gånger varit enkel att förstå. För visst finns det saker vi ångrar. Saker man delvis vill får ogjort. Men under tiden som gått finns det så oändligt mycket mer att vara glad över. Vi har varandra, vi älskar varandra vilket är fantastiskt. Vi är inte ensamma. Vi har det faktiskt bra. 
 
Idag är en speciell dag, sex år tillsammans. Sex år måste ändå firas. Inte med något märkvärdigt. Det blir bra att uppmärksamma varandra lite extra. För då man redan har det bästa känner man sig ganska nöjd.
 
Förutom att vi tillsammans upplever en alldeles speciell dag så firades en minst lika speciell dag igår. Fyra dagar förtidigt iof. Men vad spelar det för roll. Stjärnan fyller nämligen ett år på torsdag. Ett år! Förstår ni hur stort det är. Hon firades med balonger och serpentiden. Tårta med nära och kära. Kakor i överföd och sist men inte minst är nog presenterna. Stjärnan badade i kläder, vilket var behövligt då jag tycker att somarutbudet i garderoben var aningens tunnt. Men förutom kläder så blev det självklart en hel del leksaker. Vad är ett kalas utan leksaker egentligen?! I det stora hela så tycker jag det allra första kalaset för denna lilla dam blev strålade.
 
 
 
Nu mina vänner ska jag avrunda. Jag har nämligen en del ärenden som ska hinnas med under dagen.
 

Ta hand om varandra!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0