Vecka 36

 
Det är märkligt men destå närmare slutdatumet vi kommer destå svårare verkar jag ha att hålla reda på veckorna. Hur som så är vi inne i vecka 36 tydligen. BM besök igår och allt fortsätte i normal lunk. Inga konstigheter. Magen mäter nu till 32 cm, hjärtslagen slår stadigt mellan 140-150 slag/min. 
 
 
Jag har börjat fundera extremt mycket på vem som gömmer sig där inne. Har du hår på ditt huvud? Är du en flicka eller pojke? Jag vet vad magkänslan säger, men den kan säkert ha fel. Hur som så börjar tiden ta slut. Snart är det tänkt att du ska se solljuset, andas syre och klara av så mycket på egen hand. Förstå vilken skräck, att födas. Att slitas ut från plattsen där allt har skött sig själv. 
Det blir onekligen spännande!
 

Vi hörs!

 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

Å inte länge kvar. Spännande.

2013-11-11 @ 16:09:10
Postat av: Fia

Det är ju snart du ska ha. Spännande:)

2013-11-11 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0