Barnvecka


I måndags började vår barnvecka, Vilhelmina vecka. 


Så nu är vardagarna upplagda med rutiner, lek och nätter utan den blivande. För Vilhelmina veckor innebär även nattveckor. Tråkiga veckor utifrån den synpunkten.

Både jag, Vilhelmina och afghanerna saknar pappan då han är borta!


Men jag har åtminstone gjort oerhört mycket idag vilket känns bra. Det roligaste är nog att det snart är lördag. På lördag är det nämligen äntligen en Ikea resa som stundas! Det är en lagom inköpslista med en hel del små saker som verkligen borde införskaffats för längesedan. Men nu är vi på gång!

Jag har även planerat föräldraledigheten. Känner mig fortfarande helt förstummad över att det blev så mycket bättre än vad jag hade trott. Det känns riktigt roligt att kunna va hemma så länge man vill utan att leva på bröd och vatten. Att något gott skulle komma från den anställningen hade jag aldrig trott!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0