Första dagen på en ny månad

 

Vilken bra start det blev på den nya månaden.

 
Ett stort grattis till en vän jag lärt känna under resans gång. I natt föddes nämligen deras efterlängtade son. 
Jag är så glad för er skull!
 

Annars så innebär den nya månaden för egen del att jag avnjuter en ledig dag. Hade inte tänkt göra många knop mer än att försöka virka lite. Det var alldeles för länge sedan jag tog upp virknålen så det är sannerligen på tiden. Har ett halvfärdigt projekt som behöver färidställas. Sen är det även kvar en miljard rutor på babyfilten. Men jag känner ingen stress, den blir klar då den blir klar och då kommer den blivit sjukt snygg och välarbeted.
 
Avslutar dagens inlägg med en bild på Snygg Rasmus!
 
 

Ta hand om varandra!

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack fina du <3
Btw Gud va stor du börjar vara! :D riktigt fin magen!!

2013-10-02 @ 18:51:09
URL: http://somethingsnew.devote.se
Postat av: Ulrika Emini

Hejsan! Vad kul att du hade sån koll på min blogg. :) Jag hade själv tappat bort hela min länklista efter att datorn kraschade, men det var jättekul att titta in här igen och se att du också väntar en liten! Inte så långt kvar nu heller. Grattis, grattis!!

Svar: Jag har tittat in nu och då. Gillar din blogg. Den är enkel och lättsam :)

Ja äntligen börjar vi närma oss en liten knodd. Overkligt:)
Lisa Vernersson

2013-10-06 @ 11:56:54
URL: http://ulrikaemini.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0