Födelsedagar och fix hemma

 
Det har varit kalas här hemma. Den blivande har nått trettio fyllda år. Själv fyller jag mina stora tjugofem hela fem dagar senare. På onsdag närmare bestämt. Men vi gjorde på samma vis som vi gjort genom alla åren. Vi slog ihop firandet till en enda stor fikadag. Så igår fylldes lägenheten upp av massa trevliga människor. Vuxna och barn livade upp vår lilla tvåa. 
 
Vi tackar så hämskt mycket för alla fina presenter och härliga pratstunder. 
 
Jag avslutar inlägget med att bjuda på lite bilder från hemmet. Jag har jobbat med att barnsäkra köksbordet, och med barnsäkra menar jag att vi numera har vadderat in bordsskivan i stötdämpande material och täckt allt med en vaxduk. Det blir förmodlligen märken ändå, men lite skydd borde det ge.
 
 
Förutom köket så firade jag mitt jobbande med att investera i en liten pall till hallen.
 
 
Självklart bjuder jag på en bild av vardagsrummet också, den bättre delen av vardagsrummet. Allt är under uppbyggnad här inne men denna halva duge åtminstone ;)
 
 

Hoppas ni haft en härlig helg, vi hörs!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0