Förändringens tider

 
Det sker förändringar här hemma. Den blivande har börjat jobba natt vilket känns både ovant och märkligt för oss båda två. Vilhelmina har gjort sin inskolningsdebut på förskolan och framöver har vi henne varannan vecka, halvtid med andra ord. 
 
Det är mycket som händer, det värsta är nog att tiden går alldeles för fort. Vi hinne knappt med!
 
Avslutar med en bild på magen, jag tar tillbaka alla ord om att den skulle ha slutat växa. För lite större tror jag faktiskt den blivit.
 
 
 

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag tycker då inte alls att den ser särskilt liten ut för din vecka. Jag menar, du är ju så slank i övrigt och du har ju en rejäl bula där mitt på magen :) Vet inte riktigt hur folk förväntar man sig att se ut men du är väl helt lagom för tiden :)

Svar: Jag tycker eg den är väldigt lagom. Men nu tror jag den går igenom en växspurtt:D
Lisa Vernersson

2013-09-06 @ 12:41:38
URL: http://smamirakel.blogspot.se
Postat av: catdogs

Lisa du är så fin i din stora mage!
Jag är så glad för din skull, efter allt vad du har gått igenom, all sorg. Så känns det underbart att läsa och veta att livet ler igen!

Svar: Tack så hemskt mycket. Man vet att livet går vidare och att det blir bättre. Men det känns väldigt overkligt att det ligger en bäbis där inne som faktiskt kommer komma väldigt snart :)
Lisa Vernersson

2013-09-08 @ 13:03:56
URL: http://catdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0