Slutet av en bra månad

 
Idag upplever vi den allra sista dagen av september 2013. Sammanfattningsvis så blev det en bra månad bortsett från vissa faktorer. Den blivande har firat in sin trettiårsdag med skjutglada kamrater och ohälsosamma drycker. Jag blev firad med överraskningsmiddag av systrarna. Det har blivit en del presenter och en hel del fika har intagits. Vi har haft otroligt mycket mer tid med V än vanligt då september fick invigas med veckovisboende för damen. Den blivande börjad jobba natt varannanvecka och jag själv har jobbat på som en tok. 
Vi kan verkligen klassa in september som en av de bättre månaderna iår. Vi har passat på att unna oss lite tid för oss själva. Uppmärksammat oss mer än vanligt. Men det tycker jag vi varit värda!
 
Imorgon väntar en ny månad med hopp om att fortsätta i samma anda som denna. Baby i magen växer så det knakar, sparkar som en galning och lämnar inte många ögonblick till sömn om nätterna. Det närmar sig med stormsteg! Vi går in i vecka 31 och helt ärligt vet jag inte vart tiden tagit vägen. Snart står vi med två små barn och två afghaner och ska försöka få vardagen att gå ihop på det. Spännande!
 
 
För övrigt så har jag och min Iphone haft våldsamma disskutioner nu på förmiddagen. Vad jag har lärt mig efter detta är att man inte ska uppdatera sin mobil om det råkar vara så att internet dör. Då dör nämligen hela mobilen också så man måste återgå till en säkerhetskopia..Snark!
 

Vi hörs!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0