Vårväder


Med fågelkvitter och solsken njuter vi av en väldigt tidig vår. Detta måste vara första vintern då hösten avlöstes och blev vår på en gång. Vintern behagade aldrig anlända och nu känns det osannolikt att vi kommer vakna upp till -25 och snö upp till midjan.
Men jag klagar inte. För min del skulle man lätt kunna skippa allt som innebär vinter. Bjuder på en bild från jokken från vintern 2012.


Medan solen lyser ute myser jag och Rasmus soffan. Vilhelmina veckor innebär tidiga mornar då vi ska iväg till förskolan. Det är inte bara jag som känner mig seg, Rasmus har väldigt svårt att förstå att morgonen börjar så tidigt. 

Förskola -> hundpromenad -> sen är klockan nio och det är massa dag kvar;)

Denna förmiddag har jag vigt åt afghanerna. Trimmat och toffsat.


Trimmat fram Rasmus sadel efter lite drygt två års frånvaro. Skäms nästan över den bristande pälsvården. Men dom verkar inte nämnvärt brydda. 

Det var lite från idag. Hoppas ni alla mår bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0