En ovan känsla

 
Båda flickorna sover i sina sängar och själv sitter ja i vardagsrummet och funderar vad jag ska göra av min tid nu då Alba börjat lägga sig i vanlig tid. Det är ca en vecka sedan det vände, från att gå och lägga sig sammtidigt som oss så har kl 20 blivit hennes tid. 20-07 är det som gäller och jag kan inget annat än säga att jag är nöjd. Men det känns otroligt märkligt att ha den här tiden för mig själv. Att båda flickorna sover i sina sängar. Ovant men väldigt skönt. Ikväll har jag varit lite produktig och märkt alla Vilhelminas kläder. Nu är namnlapparna fastsyddag då jag verkligen inte kan hylla taggit. Tacka vet jag symaskinen, nog den bästa ägodelen jag har!
 
 
 
För två helger sedan var vi på dop. Blev inga bilde under tillställningen då jag insåg att det inte fanns tid till att fotografera då vi skulle ha med oss båda flickorna. Det blev istället några bilder hemma i Penglund på flickorna, bjude på två.
 
 
Nu ska jag sova in några timmar, imorgon startar veckan då väckarklockan ringer 06:20 för att sedan bege mig mot förskolan.
 

Vi hörs!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia

lyx å få sova själv så mycket :)


Svar: Det är väldigt lyxigt faktiskt ^^
Lisa Vernersson

2014-03-12 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0