Fina, fina Alba

 
Som Christopher säge, du har då ändå det bästa jobbet!
 
 
För att ta hand om den här damen varje dag är ändå bland det absolut bästa!
 
Helgen har letat sig fram till Istidsgatan, snön också för den delen. Det var verkligen något som vi kunde hoppat över. Avskyr slaskiga gator, egentligen bara för att afghanerna ska in i lägenheten efter promenaderna. Jag behöver nog inte försöka förklara hur det blir här inne om man inte håller efter golven hellst två ggr/dagen. 
 
Hur som, vi var på föräldragruppen i onsdags. Jag, Christopher och några andra par. Roligast var nog att "plaska" i pölen. Ivf om vi frågar Alba. Det blev inte så mt matnyttigt sagt, men det blir ett bra tillfälle för barnen att träffas. 
 
Helgen här hemma ska vi fira in med skräpmat och sleepy hollow. Planerna är inte många, mer än att vi ska hälsa på nytillskottet i familjen. Jennifer behagade äntligen entra världen, hon fyller veckan idag och är en stor tjej. Förmodligen växer hon om Alba i en rasande fart ;)
 
Och för er som inte är uppdaterade så är det barnloppis i Umeå imorgon!!
 

Ta hand om varandra!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Så fin hon är! Väldigt lik Vilhelmina dessutom. :)

2014-03-22 @ 16:16:44
Postat av: catdogs

ÅH så söt hon är!
Jag tycker att hon är lik er båda.
Tycker mig också se att håret skiftar lite
i rött!:-)Det är fint!

Svar: Du har så rätt, håret skiftar i rött och har bara blivit rödare med tiden. Motsatsen till mig som var ilröd som barn och nu mer rödblond^^ så vi får se vad det blir, men jag tycker det är lite små roligt att hon fått mina pigment ^^
Lisa Vernersson

2014-03-26 @ 18:29:06
URL: http://catdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0