Ryggskott hej och välkommen..

 
 
Jag och Alba tar dagen i soffan, åtminstone fram till i eftermiddag då hela familjen ska vandra iväg för ett möte med föräldragruppen. Jag är egentligen mer död än levande. Jag är relativt säker på att ett ryggskott har letat sig fram. Det var längesedan nu, nästan, bara nästan har jag hunnit glömma känslan. Det onda i kroppen. Nu är känningarna tillbaka och det känns lite jobbigt. Så jag och Alba tar det försiktigt här hemma. 
 
Förra helgen var en spännande helg. Jag och flickorna hade arbetar helg. Eller egentligen var det jag som skulle jobba. Christopher var borta hela helgen så vi fick tid för oss själva. Det firade vi med att röva bort Maja och utfodra djuren i djurhuset. Det gick otroligt bra. Flickorna skötte sig utmärt och vår egan privata nanny gjorde ett strålande jobb. 
 
Jag har äntligen unnat mig en ny garderob. Det var verkligen på tiden då allt där inne bara är fult, obekvämt och väldigt vardagligt. Nu har jag pimpat upp garderoben för en summa jag lovade mig själv under graviditeten. Det känns otroligt bra, fräscht och härligt!
 
 
Nu vilar jag vidare en stund innan vi ska börja röra på oss.
 

Ta hand om varandra!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0