Vart tar åren vägen

 
Det är långledighet här på Istidsgatan. På någotvis har både jag och Christopher gått in i en dvala. Akut sömnbrist kanske det kallas. Jag vet inte, men ingen av oss verkar klara av att hålla oss vakna mycket längre än till åtta på kvällarna. Jätte konstigt, eller är det så att vi passar på att ladda batterierna. 
 
Idag har vi glidi runt i stadskärnan. Jag utnyttjade förmånliga rabatter och kom hem med onödigt mycke småkläder. Både till Alba och V. Så onödigt, men så roligt! Vi hoppas på sommarvärme för det finns alldeles för många fina klänningar och byxdresser. 
 
Dagen avrundades hemma hos V:s mamma. Damen fyller nämligen två år idag. Det är helt galet att två år har gått. Att hon blivit så stor fast hon ännu är väldigt liten. Två år, jag begriper inte vart åren tog vägen och jag begriper verkligen inte att Alba om 1½ år är två år. Galet!
 
 
 

Ta hand om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0