Utdelning

 
Jag skrev för en tid sedan att jag hade sökt ett jobb som jag faktiskt hoppades på. Ni kan läsa om det här. Idag hörde dom av sig! Jag måste erkänna att jag blev lite glad, ett steg i rätt riktning. Men som nämnt tidigare så har jag tidigare tagit mig hit. Det är vid mållinjen jag har rasat. Men måndagen blev helt klart lite bättre på det här viset. Sommaren är ännu ganska lös. Jag har jobb och jobb på G. Men frågan är vad jag vill med mina jobb. Om jag vill att de ska leda till något eller om jag bara vill tjäna pengar. Vill jag jobba med djuren eller ska jag prova något annat, butik? och hur mycket vill jag jobba? Jag har faktiskt aldrig haft problem att få jobb. Det tråkiga är väl att jobben inte är speciellt långvariga. I sommar står jag dock inför en ny utmaning då det gäller jobbandet. Men det lovar jag att berätta mer om längre fram.
 
Imorgon hoppas jag på änu ett samtal. Annars mina vänner så har jag förberätt kvällen med en filt och dator. Ska nämligen skriva en rapport med säkerhetstänk under min praktik. Ikväll tänker jag försöka hitta motivationen till just detta. Önska mig lycka till, det kan nämligen verkligen behövas. Jag och Lego, min katt gör nu en styrke ansträngning.
 
 

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0